Saaremaa dragrace on läbi! Jah, me jõudsime sinna! Jah, see roheline bemminässakas ei lennanudki seekord laiali! Jah, päriselt ka!
Aga kuidas siis kõik kulges ja kuidas meie poleemikat tekitanud kerjamine läks – see on nüüd see millest ma siin Weldworksi garaazis kohvitassi taga kirjutama hakkan. Mõeldes, kui palju infot ma lausetesse mahutama pean, siis ilmselt Märt jõuab oma kaks ATV-d ära remontida ja Harri jõuab punasesse Audisse turvakaare valmis teha. Vist põrutan siit otse Miilile nädalavahetusel.
…et siis kuidas selle raha küsimisega ikkagi oli? Noh, oli nii, et isegi enne selle postituse postitamist arvas seltsimees Artur Šarov, et seekord ilmselt ei piisa dragiauto ähvardamisest Emexiga, mis muuseas aitab kohati päris hästi, ja kandis omavoliliselt Harrile virtuaalvahendeid juurde teadmata, et tegelikult on tema see propellerita Tartu Krlsson, kes lumepalli veerema pani. Järgmisel hetkel astus garaasi uksest sisse Märt, värsked kurgid näpus, nägu naerul – nähh, võtke kurki ja mõtleme midagi välja. Ma ei tea mis värk nende kurkidega oli, aga sama tegi ka Kaido Reisser. Mingi hetk ma juba tegin Harrist pilti postituse jaoks ja üks hetk oli see postitus ka üleval. Olete kuulnud väljendit “Vaikus enne tormi“? Ja ma ei pea silmas rahatormi vaid sitalaviini. Kui alguses tundus, et inimesed on päris mõistlikud ja abivalmid, siis mingi hetk käis ikka midagi ventikasse ja osad sepad arvasid, et jube hea idee oleks läbi mõtlemata nati sõna võtta. Seda mis öeldi ja ei öeldud, teate te juba ise. No ja siis tegin mina midagi sellist, mida ma kunagi teinud ei ole ehk siis võtsin julguse kokku ja kirjutasin mida ma sellest ülekohtust arvan.
Mingit sellist ütlust olen ka kunagi kuulnud nagu “igas halvas on midgai head“ noh, nii ka seekord. Kokkuvõtvalt võib vist öelda, et tänu nendele arvamuse avaldajatele, tuli toetajaid ainult juurde. Peale julgustavate sõnade, raha, kurkide, soomest saadetud Gin-ide ja muude abistamistega sai Harri juurde hunniku uusi kliente ja tööd ning tuli tagasi ka usk, et meil on meeletult palju toetajaid ja fänne kellel on süda õiges kohas. Teie abiga sai teoks see, et kui laupäeva hommikul hakati mootorit kokku lappama, siis pühapäeva hilja öösel see masin juba käis.
Tehnilisest poolest rääkides said tehtud järgmised asjad: uued kolvid, uus plokk ning sellega kõik kaasnev. Uued väljalaske klapind ning mootori pea hooldus. AITÄH UKU ja TIIT ! Lisaks sai toodud uus käigukast- kaks vana saatsime Kiwale remonti. Et olla meie klassi nõuetega 100% kooskõlas, sai installitud ATI otsaratas mis on sfi homologeeringuga. Uuendasime natuke kututusüsteemi ja veel hunnik pisiasju.
Tundub, et meil on traditsiooniks saanud viimasel minutil asjade tegemine, siis sai ka seekord Haapsallu testima mindud kolmapäeval. Seda siis meie mõistes meeletu ajavaruga, et kui kolmapäeval midagi laiali lendab, siis on koguni tervelt üks päev, et asi jälle kokku lappida. Õnneks läks kõik hästi. Uue mootori sissesõit sai kenasti tehtud, isegi paar tõmmet kottpimedal lennuväljal ei ehmatanud rohelisel murutraktoril midagi küljest ära. Ainukesed kannatanud olime muidugi meie, kes meeletus sääseparves hinge kinni hoides jälgisid bemmi igat liigutust.
Saaremaale startisime reede varahommikul (LOE: kella kolme paiku päeval). Kõik kulges kenasti! Saarde jõudes aitasid meid kohalikud rallimehed, kes lubasid kasutada enda garaasi perevaguni hoiustamiseks. Juss oli kui kohalik giid – vedas sööma ja näitas kuidas välismaal elu käib.
Laupäeval, kui lõpus raja äärde saime, oli ilmselge, et siin mingit head aega sõita ei ole võimalik. Lennuvälja teekate oli meie jaoks alla igasugust arvestust. Harri uisutas saaniga vähemalt poole raja pikkuselt ennem kui mingisugunegi pidamine tuli. Parim aeg oli 11.6 autol, mis suudab 9sse sõita.
Pärast kodugaraasis tõstsime masina õlivahetuseks ülesse ja tõdesime, et tagasilla õõtsa regullpoldid olid veidi kõverad. Ei teagi kas Saaremaa üritusest või juba ennem seda. Kokkuvõttes on hea meel, et auto jäi terveks. Varsti hakkame EDRA Finaliks valmistuma. Ah jaa, enne seda veel One Mile Challenge, kus saab vahelduseks ka pealtvaatajana kohale minna. Seal näeme!
Kniks ja Kraaps teile seltsimehed:
IVO SOLDAN
TARVO PESOR
JAAK SIMISKER
MICHAEL REILJAN
FREIDRICH MEINHARD RUDISSAAR
ARTUR ŠAROV
ÄLEX HAAMER
PRIIT PUKS
TANEL KODUSAAR
MARGUS LIIVA
JANAR LEPMAA
MARKO JÄETMA
TEILIKA ANIJÄRV
KASPAR KIISA
MARCEL DAVID TÕELEID
TANEL TUMANSKI
MICHAEL MARTINSON
CÄROLIN KÄSPER
KAURI KUUSK
TAAVI LAADUNG
MAIKEL HÄRM
LAURI LIBLIK
KEN HIIEKIVI
FILIPP-GEORG UUS
JAANA SIDOROV
RAGNAR MIKSON
JAGNAR PINDMAA
KRISTJAN JUHKAM
GARLOS LUKAS
GERTO KADARIK
TIIVO KALLAS
ALLAR AIGRO
ANDRE TRUŠENKO
TAAVI NORMAK
UKU KELDER
HENDRI
ANDRES REA
MARTEN ERMO
MIHKEL PAJU
JANAR LÜKK
PAULA JOHANNA ADAMSON
KRISTOFER ROBIN KIIK
MEELIS MEERITS
KRISTOFER KOOBAK
KAIN KIVISAAR
RITA-MAI SIMON
JARMO PERTEL
MÄRT KALJURAND
KALATOOTED.EE
JN CARDETAILING
TRF44
CSG CUSTOMS
NORDIC CUSTOM BIKES
ja muidugi meie kallid sponsorid
Hydroscand Eesti
Yacco Estonia
Stance.ee
Lexplast
Maxxecu Estonia
Sleepers Garage
Plastprofiil OÜ
#värvikuningas
#jjfabrication
Windorf OÜ
#alsystems
#novoral
Unt & Leisson – Racing & Tuning Parts
Fifty Visual
Arbeiter Grupp OÜ
HL Autoosad
Randesko As
#foodmood
#harrisweldworks
Sindrinahk
Värsked kommentaarid